کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
کتاب های کنکور آسان است

کتاب های کنکور آسان است

کنکور آسان است اولین موسسه کنکوری است که موفق به اخذ مجوز تولید محتوای آموزشی بر اساس دی وی دی شد.

موسسه کنکور آسان است منابع کمک آموزشی را با محتوای آموزش مفاهیم کتاب درسی و آموزش تکنیک های تست زنی در اختیار شما داوطلبان کنکوری قرار می دهد.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با منابع کنکور آسان است آشنا شوید

کنکور آسان است

انتشارات گیلنا با نام رسمی کنکور آسان است در سال ۱۳۷۳ توسط استاد حسین احمدی با شماره ثبت ۱۷۲۴۳۷ و شماره پروانه ۶۳۰۹ تاسیس شد.
این انتشارات، اولین انتشارات کنکوری می باشد که مجوز نشر لوح های فشرده را از وزارت ارشاد دریافت کرد.

کنکور آسان است در این سال ها همواره تلاش کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی در زمینه دروس کنکوری را در اختیار شما داوطلبان کنکوری قرار دهد.

کنکور آسان است با اساتید تراز اول کنکوری در کشور همکاری می کند تا در راستای موفقیت شما داوطلبان کنکوری و تحقق رویاهایتان بیشترین نقش را داشته باشد.

منابع کنکور آسان است

همان طور که از ابتدا گفتیم منابع کنکور آسان است در سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم در قالب لوح های فشرده در اختیار شما عزیزان کنکوری قرار می گیرد.

منابع کنکور آسان است برای شما داوطلبان کنکور ریاضی، تجربی و انسانی است در دروس تخصصی و عمومی است.

دی وی دی های کنکور آسان است در قالب مجموعه های آموزش مفاهیم کتاب درسی و آموزش تکنیک های تست زنی در زمان کوتاه است تا به شما داوطلبان کنکوری کمک کند که بهترین عملکرد خود را در کنکور سراسری داشته باشید.

کتاب های کنکور آسان است (جزوات کنکور آسان است)

در کنار دی وی دی های دروس تخصصی و عمومی که در اختیار شما قرار می گیرد جزواتی وجود دارد که شامل نکات کلیدی کنکوری و تست های تالیفی اساتید کنکور آسان است می باشد.

پس از مشاهده تدریس هایی که به صورت دی وی دی هستند برای سنجش و ارزیابی میزان یادگیری خود می توانید از تست های تالیفی این جزوات استفاده کنید.

حل تست های تالیفی علاوه بر سنجش میزان یادگیری شما کمک می کند تا با انواع تست از مباحث کنکوری آشنا شوید.

یکی دیگر از مزیت های جزوات کنکور آسان است جمع آوری نکات به صورت یک جا است.

شما با مشاهده تدریس اساتید کنکور آسان است با تعداد زیادی از نکات کنکوری آشنا خواهید شد که به شما در یادگیری عمیق مباحث کنکوری کمک می کنند اما این نکات به صورت پراکنده و در دی وی دی های مختلف مطرح می شود اما جزواتی که در کنار دی وی دی ها قرار دارد تمام این نکات را به صورت یک جا در اختیار شما قرار می دهد.

این جزوات بهترین گزینه برای شما داوطلبان کنکوری در زمان های مرور و جمع بندی مباحث است

از مزیت های دیگر جزوات کنکور آسان است می توان به این نکته اشاره کرد که شما دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانید از این جزوات برای مطالعه مطالعه مباحث امتحانات پایان ترم خود کمک بگیرید.

اساتید کنکور آسان است

خرید منابع کنکور آسان است

برای خرید منابع کنکور آسان است با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *