کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
مهندس امیر مسعودی

امیر مسعودی

استاد امیر مسعودی مدرس با سابقه در زمینه آموزش کنکوری دروس ریاضی و فیزیک کنکور در کنکور آسان است می باشد. در این نوشته به معرفی مهندس امیر مسعودی (بیوگرافی، تحصیلات، سابقه تدریس، دوره ها و قیمت دروس ریاضی و فیزیک امیر مسعودی و …) می پردازیم، با ما همراه باشید.

بیوگرافی امیر مسعودی

امیر مسعودی متولد سال ۱۳۶۶ در شهر ارومیه و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک می باشند. ایشان تدریس دروس ریاضی و فیزیک را از همان ابتدا در کنکور آسان است و زیر نظر استاد حسین احمدی آغاز نمود و نزدیک به دو دهه تدریس حرفه ای را در رزومه آموزشی خود دارد. مدرس پروازی در ۱۰ شهر، مدرس و کارشناسی برنامه های تلویزیونی صدا و سیما، تالیف کتب مختلف درس ریاضی و فیزیک و … از دیگر سوابق وی می باشد.

ریاضی امیر مسعودی

استاد امیر مسعودی درس ریاضی را به صورت مبحثی به صورت آموزشی تست زنی تدریس می کنند یعنی آموزش تشریحی و کامل این درس برای کسب نمره ۲۰ در امتحانات و کسب درصدهای بالا در کنکور همه و همه در یک پکیج 😍
در ادامه به معرفی پایه به پایه این درس می پردازیم.

ریاضی دهم استاد مسعودی

همانطور که می دانید پایه دهم نظری به سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی تقسیم می شود. آقای مسعودی درس ریاضی را به صورت مشترک برای هر دو رشته تجربی و ریاضی تدریس کرده اند.
دیگر مدرسین کنکور آسان است وظیفه تدریس ریاضی رشته انسانی و هندسه رشته ریاضی و فیزیک را بر عهده دارند.
این تدریس ها بر مبنای آموزش و تست زنی می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها، مشاهده و اطلاعات بیشتر محصولات ریاضی دهم بر روی لینک زیر کلیک کنید.
لیبست قیمت ریاضی دهم تجربی
لیست قیمت ریاضی دهم ریاضی

ریاضی و حسابان یازدهم

درس ریاضی رشته تجربی و حسابان و آمار و احتمال تدریس کامل مهندس امسر مسعودی می باشد. dvd های تدریس های ایشان تحت یک عنوان می باشد و شامل آموزش و تست زنی آن مبحث است پس نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ندارید و با کمترین قیمت می توانید یک دوره خوب آموزشی تست زنی درس ریاضی را به منزل ببرید و استفاده کنید.
درس هندسه یازدهم ریاضی و ریاضی رشته انسانی نیز توسط اساتید دیگر کنکور آسان است تدریس شده اند.
لیست قیمت ریاضی یازدهم تجربی
لیست قیمت حسابان یازدهم ریاضی

ریاضی دوازدهم

برای سال دوازدهم که بیشترین سوالات کنکور را شامل می شود درس ریاضی و حسابان توسط امیر مسعودی به صورت کامل تشریحی تست زنی تدریس شده است و می توانید با تهیه پکبج کامل این درس یا گلچین فصل های مختلف، یک بازخورد خوب و مناسب تهیه کنید.
کسب نمره ۲۰ در امتحانات نهایی و درصدهای بالای ۸۰ در ریاضی غیر ممکن نیست. همه چیز به ذهنیت شما و ارتباط ما با این درس مرتبط است.
دقت کنید بعضی از مباحث ریاضی مانند تابع، مثلثات و.. نیاز به پیش نیاز دارند که در سال دهم و یازدهم نیز جز فصول این کتاب درسی بوده است.
مدرسان دیگر کنکور آسان است مانند آقایان شاهانی و جهانگیری و علیشاه کار تدریس ریاضی انسانی را انجام می دهند.
لیست قیمت ریاضی دوازدهم تجربی
لیست قیمت حسابان دوازدهم ریاضی

نمونه تدریس ریاضی امیر مسعودی

فیزیک امیر مسعودی

فیزیک نیز مانند ریاضی جزء دروس سرنوشت ساز در کنکور رشته تجربی و ریاضی محسوب می شود. رعایت پیش نیازها در این درس و تدریس جامع هنر یک مدرس خوب کنکور می باشد. استاد امیر مسعودی به آسان ترین روش فیزیک را برای شما تدریس کرده اند. یعنی هم آموزش کامل فرمول ها و حل مسائل و تمرین ها را فرا خواهید گرفت و هم تکنیک ها و نکات تست زنی. فیزیک دهم تقریبا بین هر دو رشته مشترک می باشد و رشته ریاضی کمی مباحث بیشتری را همپوشانی می کند مانند ترمودینامیک که فصل پنجم رشته ریاضی می باشد و دانش آموزان رشته تجربی این فصل را مطالعه نخواهند کرد.

فیزیک دهم

همانطور که عرض شد ۴ فصل اول فیزیک دهم مشترک بین رشته های تجربی و ریاضی می باشد و قیمت یکسان برای هر دو درس دارند. فصول فیزیک دهم: ۱-اندازه گیری و چگالی ۲-ویژگی های فیزیک مواد ۳-کار انرژی توان ۴-دما گرما قانون گازها ۵-ترمودینامیک. با فشار دادن بر روی لینک زیر، از لیست قیمت مطلع شوید.

لیست قیمت فیزیک دهم امیر مسعودی رشته تجربی
لیست قیمت فیزیک دهم امیر مسعودی رشته ریاضی

فیزیک یازدهم

درس فیزیک یازدهم رشته ریاضی دارای ۴ فصل و رشته تجربی دارای ۳ فصل می باشد. هر دو رشته تقریبا مباحث تدریس شان یکسان است ولی رشته ریاضی کمی کامل تر ✔. جهت اطلاع از قیمت ها روی لینک های زیر کلیک کنید.

لیست قیمت فیزیک یازدهم رشته تجربی
لیست قیمت فیزیک یازدهم رشته ریاضی

فیزیک دوازدهم

در فیزیک دوازدهم مباحث حرکت شناسی، دینامیک، نوسان، موج و اتمی و هسته ای به روش تست زنی آموزشی مشترک هر دو رشته، همراه با یاداوری نکات مرتبط سال دهم توسط مهندس مسعودی تدریس شده است.
حدود ۴۰ درصد سوالات درس فیزیک را در هر دو رشته دهم و یازدهم از سال دوازدهم طرح می شود و پاسخگویی به سوالات این مقطع با توجه به تکرار چند باره مباحث در طول سال تحصیلی آسان تر از فیزیک پایه می باشد.
لیست قیمت فیزیک دوازدهم تجربی امیر مسعودی
لیست قیمت فیزیک دوازدهم ریاضی امیر مسعودی

نمونه تدریس فیزیک امیر مسعودی

جزوات فیزیک و ریاضی امیر مسعودی

بسیاری از داوطلبان و دانش آموزان بدنبال جزوات این دو درس، از مهندس مسعودی هستند.
لازم به ذکر است شما وقتی می توانید نهایت استفاده از این جزوات را داشته باشید که همراه با dvd ها و تدریس ها نکات مهم و پاسخ سوالات به شما تدریس شود. باز هم جهت آشنایی شما عزیزان، از لینک زیر می توانید اقدام به مشاهده و دانلود جزوات برتر ریاضی و فیزیک امیر مسعودی کنید.
دانلود جزوات کنکور امیر مسعودی

مشاوره و تماس با امیر مسعودی

خدمات کارشناسی منابع و دوره ها با توجه به زمان و نیاز شما نجام پذیر است. باید با بهترین تدریس ها در کوتاه ترین زمان مطالعه کنید. ما در کنکور آسان است دوره های کامل مشاوره و برنامه ریزی را به بهترین شکل ممکن با نهایت صداقت و اخلاق کاری برای شما نجام خواهیم داد. جهت ارتباط با مهندس امیر مسعودی و دریافت مشاوره و برنامه ریزی با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید.

خرید ریاضی و فیزیک امیر مسعودی

برای خرید و ثبت سفارش dvd های کنکور آسان است این نکته را خدمت شما عرض نماییم که حتی به صورت فصلی و مبحثی نیز امکان خرید شما فراهم است و می توانید با توجه به بودجه و وقت خود اقدام به خرید محصول نمایید.
خرید از طریق اپلیکیشن کنکور آسان است
خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است
تماس با شماره ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰

10 پاسخ

  1. من نمونه تدریس استاد مسعودی رو از سایتتون دیدم منایع ریاضی و فیزیک یازدهم امیر مسعودی گرفتم انقد درصدام تفاوت داره و عالی شده که خودمم باورم نمیشه عالیه استاد مسعودی

  2. طرح های مشاوره ای مهندس مسعودی خیلی خوبن من خودم تو طرح اوج یادگیری ثبت نام کردم با خانم ملیکا حکمت کار میکنم ایشون مشاور خیلی خوبه رشته تجربی هستن

  3. من هم دی وی دی های فیزیک و هم ریاضی ایشون رو گرفتم خیلی عالی بودن تازگیا دی وی دی های جمع بندی های استاد مسعودی هم تولید شده اونارم گرفتم خداییش فوق العادس 👌👌👌

  4. استاد امیر مسعودی عزیز ما دانش آموزان رشته ی انسانی عاجزانه به کمکتون نیازمندیم ازتون خواهش میکنیم کمکمون کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *