کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
شرایط جدید کنکور 1402

شرایط جدید کنکور ۱۴۰۲

کنکور ۱۴۰۲ یکی از پر بحث ترین کنکور های سال های اخیر است که از چندین ماه قبل بحث درباره چگونگی برگزاری آن شروع و تا امروز نیز ادامه دارد.

تقریبا هر ماه یکی از مراجع برگزر کننده کنکور سراسری مصوبه جدیدی را درباه برگزاری کنکور ۱۴۰۲ اعلام می کند.
بر اساس آخرین مصوبه تا پیش از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ مصوب شده بود که کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله و فقط برای دروس اختصاصی هر رشته برگزار شود و تراز مربوط به دروس عمومی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هر داوطلب مشخص شود.

اما مجددا مصوبه جدید اعلام شد که در ادامه مطالعه می کنید.

شرایط جدید کنکور ۱۴۰۲

خبری که در ادامه مطالعه می کنید مربوط به جدیدترین مصوبه مراجع مربوطه درباره برگزاری کنکور ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ می باشد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع عالی سیاست گذاری در چارچوب سیاست های کلی نظام محسوب می شود اما شورا صلاحیت ورود به این موضوع را نداشته است.

رونوشت این نامه برای رییس جمهور هم ارسال شده است تا در جریان باشد و بر این اساس ملاک عمل سازمان سنجش همین نامه معاون رییس جمهور باشد البته باید تدابیری اندیشیده شود تا زیر ساخت ها تامین شود و با عجله نسبت به حذف کنکور اقدام نشود.

وی با بیان اینکه عدالت باید سرلوحه کار باشد گفت : بر این اساس کنکور ۱۴۰۲ هم مانند کنکور های سال های قبل خواهد بود یعنی مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا نمی شود.

بر همین اساس احتمالا کنکور ۱۴۰۲ هم طبق روال سالیان گذشته برگزار خواهد شد. البته نمی توان به طور قطع این موضوع را بیان کرد زیرا تا امروز مراجع مربوطه هر ماه مصوبه جدیدی را به تصویب رسانده اند.

مهم ترین نکته ای که این روزها مسئولین برگزار کننده کنکور سراسری در نظر ندارند توجه به سطح استرس و اضطراب داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ است.

بهتر است توجه داشته باشید که داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون سراسری هستند برای داشتن بهترین عملکرد خود در ازمون باید در شرایطی به دور از استرس و اضطراب این دوران را سپری کنند.

اگر داوطلب کنکور ۱۴۰۲ هستید آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۲ را از همین سایت دنبال کنید

ارتباط با کنکور آسان است

برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید

دفتر مرکزی : ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰
مشاور ارشد : ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *