کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
خرید ریاضی کنکور آسان است

خرید ریاضی کنکور آسان است

آن چه در این مقاله میخوانید درباره مطمئن ترین روش خرید ریاضی کنکور آسان است می باشد.

مطمئن ترین روش خرید ریاضی کنکور آسان است؟

قیمت محصولات ریاضی کنکور آسان است؟

مدرس ریاضی کنکور آسان است؟

روش خرید محصولات کنکور آسان است؟

ریاضی کنکور آسان است

ریاضی کنکور آسان است از جمله مجموعه های آموزشی است که داوطلبان به دلیل محتوای آموزشی فوق العاده و هم چنین تدریس ترکیبی مباحث استقبال زیادی را از آن کردید.

ریاضی کنکور آسان است تدریس مهندس مسعودی است که برترین مدرس ریاضی کنکور در کشور هستند و همه شما قطعا تدریس های ایشان در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری و یادگیری آسان را مشاهده کردید.

ریاضی کنکور آسان است بر اساس سرفصل های کتاب درسی و به صورت فصل به فصل تدریس شده است.

لوح های فشرده ریاضی کنکور آسان است شامل آموزش مباحث کنکوری و تکنیک های تست زنی در زمان کوتاه است که سبب تقویت مهارت شما در تست زنی و افزایش سرعت شما می شود.

مهندس امیر مسعودی

مهندس امیر مسعودی متولد ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۶ در شهر ارومیه هستند ایشان مدرک کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه تهران دارند و در حال حاضر دانشجوی دکتری رشته فیزیک دانشگاه امیر کبیر هستند.

استاد مسعودی پس از آشنایی با استاد حسین احمدی تصمیم گرفتند تا با فعالیت در موسسه کنکور آسان است دانش و مهارت خود در دروس ریاضی و فیزیک را در اختیار دانش آموزان کنکوری قرار دهند و در همین راستا تدریس های خود در قالب لوح های فشرده مباحث ریاضی و فیزیک کنکور در اختیار شما کنکوری ها قرار دادند.

ریاضی امیر مسعودی

ریاضی مهندس مسعودی را می توانید به صورت فصل به فصل و بر اساس نیاز خود تهیه کنید. استاد مسعودی مباحث ریاضی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را بر اساس سرفصل های کتاب درسی تدریس کرده اند.

تدریس های ایشان بالا تر از سطح کتاب درسی و کاملا متناسب با تست هایی است که در کنکور سراسری طرح می شود. پس شما داوطلبان کنکوری می توانید بر تکیه بر تدریس های فوق العاده ایشان بهترین درصد را در تست های کنکور ثبت کنید.

لیست قیمت ریاضی کنکور آسان است

با استفاده از لینک زیر قیمت ریاضی کنکور آسان است را به صورت دقیق و فصل به فصل مشاهده کنید.

قیمت ریاضی کنکور آسان است

خرید ریاضی کنکور آسان است

در جدول زیر روش های خرید مطمئن از کنکور آسان است را مطالعه کنید.

اپلیکیشن کنکور آسان است اپلیکیشن کنکور آسان است را روی تلفن همراه خود نصب کنید و دی وی دی ها را بر اساس نیاز خود انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کرده و دی وی دی ها را به صورت کامل و اورجینال دریافت کنید.
ارتباط با شماره تماس های معتبر موسسه کنکور آسان است با شماره های ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ در ارتباط باشید و با راهنمایی مشاورین کنکور آسان است بهترین و مناسب ترین دی وی دی ها را متناسب با شرایط درسی خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانیم:
خرید فیزیک کنکور آسان است
خرید زیست کنکور آسان است
خرید شیمی کنکور آسان است

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *