کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
انواع دروس کنکور انسانی کنکور آسان است

انواع دروس کنکور انسانی

برای کسب موفقیت در کنکور انسانی، نیاز داریم انواع دروس کنکور انسانی را بشناسیم، تا انتهای مقاله با کنکور آسان است همراه باشید.

کنکور ۱۴۰۲ انسانی

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کنکور از سال ۱۴۰۲ با تغییراتی نسبت به گذشته برگزار خواهد شد.

کنکور، در سال دو بار و تنها برای دروس تخصصی برگزار خواهد شد. همچنین در کنکور ۱۴۰۲، میزان ۴۰ درصد تاثیر کنکور سراسری و ۶۰ درصد تاثیر قطعی معدل خواهد بود.

کنکور انسانی نیز از این قوانین پیروی خواهد کرد و بایستی بیشتر با کنکور و انواع دروس کنکور انسانی آشنا بشویم که کنکور آسان است در این مقاله این موضوع را به چالش می کشد.

برای اینکه در کنکور ما به موفقیت نزدیک بشویم نیاز داریم این موضوع را کامل بشناسیم. در وهله ی اول، برای موفقیت در کنکور، لازم داریم با تیپ بندی سوالات کنکور انسانی آشنا بشویم. سپس برای اینکه چرخه ی موفقیت را کامل کنیم و از امتحانات و آزمون کنکور سربلند بیرون بیاییم احتاج داریم با مهارت های شرکت در امتحان و مهارت های شرکت در آزمون را فرا بگیریم.

دروس تخصصی کنکور انسانی کنکور آسان است

دروس تخصصی گروه علوم انسانی

مهارت های شرکت در آزمون کنکور آسان است

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور ۱۴۰۲ انسانی

کنکور دو مرحله ای در دو بازه ی دی ۱۴۰۱ و تیر ۱۴۰۲ برگزار می شود!

  • زمان ثبت نام کنکور اول: ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری کنکور اول: ۲۹ و ۳۰ تیر

صبح جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱: کنکور انسانی برگزار می شود.

آن دسته از افراد که قصد نام نویسی در آزمون نوبت دوم را دارند نیز توجه داشته باشند که می بایست از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۱ فروردین ماه برای این منظور اقدام کنند. زمان برگزاری نیز بعد از اعلام مشخص می شود.

نتایج هر دو کنکور انسانی از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد. داوطلبین از میان این دو کنکور، تنها یک نتیجه که قابل قبول تر و دارای رتبه پایین تری می باشد جهت نتیجه نهایی داوطلب می توانند انتخاب کنند.

آشنایی بیشتر با کنکور انسانی

داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، سهم قابل توجهی از متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۲ را تشکیل می دهند. کنکور انسانی یکی از پر متقاضی ترین گروه های آزمایشی کنکور سراسری است. داوطلبان متقاضی گروه های آزمایشی انسانی به دنبال قبولی در زیر گروه های پرطرفداری مانند حقوق، روانشناسی، حسابداری و … هستند.

برای موفقیت و کسب رتبه های برتر، بایستی خودمان را برای رقابت در سطح بالا مهیا کنیم. برای این که در این رقابت گوی سبقت را از دیگر رقیبان بگیریم لازم داریم از منابع و برنامه ریزی منحصر به فرد استفاده کنیم. بایستی اهمیت هر درس و کیفیت منابع را بدانیم تا بتئانیم به یک برنلمه ریزی تحصیلی واحد و مفید برسیم.

آگاهی از شرایط ثبت نام

متقاضیان باید قبل از ثبت نام کنکور انسانی از تمامی شرایط، مدارک و جزئیات لازم برای ثبت نام در کنکور سراسری مطلع شوند تا بتوانند با اطلاع از این موارد بدون معطلی و مشکلی در زمان مشخص نام نویسی کنند. بنابراین، تمامی شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط ثبت نام کنکور سراسری انسانی مانند مدارک، سهمیه های موثر و مقررات نظام وظیفه و … در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ارائه شده و می توانید با دانلود دفترچه از کلیه این مباحث ذکر شده آگاه شوید.

انواع دروس کنکور انسانی کنکور آسان است

دروس علوم انسانی در سه گروه دسته بندی می شوند:

  1. دروس متنی
  2. دروس خارجه و زبانی
  3. دروس محاسباتی

هر درس را باید متناسب با ویژگی خاص خود مطالعه کرد.

  • دروس متنی:

این دروس همان گونه که نوشته شده بایستی ما فرا بگیریم. مثلا در درسی مانند جامعه شناسی ما نه فرمول خاصی داریم و نه قرار هست متن ما همانند درس ادبیات دارای استعاره و آرایه باشد. این دروس متنی دروسی هستند که روش تدریس و مطالعه ی خودشان را دارند. در این درس ها وجه اشتراک بین دلالت ها تقریبا یکسان است.

  • دروس خارجه و زبانی

همانگونه که از اسم این دورس پیداست، به ادبیات، عربی و زبان خارجه اشاره دارد. روش مطالعه و تدریس نزدیک به هم دیگری را نیز دارا می باشند. اهمیت این دروس هم در کنکور و هم در امتحانات نهایی و تاثیر ۶۰ درصد تاثیر قطعی معدل ویژه خواهد بود.

  • دروس محاسباتی

عمدتا این دروس سر و کله با فرمول و حساب خواهند داشت. درس ریاضی، عمدتا اقتصاد و بخش کوچکی از دروس دیگر در این دسته قرار می دهند.

موفقیت در دروس کنکور انسانی با کنکور آسان است

با سنگین شدن رقابت در کنکور و رقابت شدید بین رشته های برتر، بسیاری از داطلبان نیاز به استفاده از منابع کمک آموزشی و تستی دارند. در همین راستا موسسه کنکور آسان است درجهت موفقیت بیشتر دانش آموزاناقدام به تدریس دروس گروه آزمایشی انسانی در قالب دی وی دی کرده است.

منابع موسسه کنکور آسان است برای استفاده ی تمامی دانش آموزان و داوطلبین با هر سطح آموزشی قابل استفاده است. این منابع، توسط برترین اساتید کشوری در قالب آموزش های مفهومی و محتوایی تدریس شده است.

بهترین پکیج کنکور انسانی، برای دانش آموزان انسانی و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در کنکور انسانی را دارند، پکیجی است که روش تست زنی دروس اختصاصی انسانی در آن به طور کامل آموزش داده باشد و سپس تکنیک تست زنی آن مباحث تدریس شده باشد.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور انسانی می توانند با تهیه بسته های آموزشی کنکور آسان است خیال خودشان را بابت قبولی آسوده کنند و نگرانی بابت منابع آموزشی نداشته باشند.

همگام با منابع دانش آموزان نیاز به برنامه ریزی منسجم و اصولی دارند.

در برنامه اجرا شده برای هر فعالیت درسی و نیز غیر درسی زمانی در نظر گرفته می شود و طبق زمان بندی ارائه شده به مطالعه هر درس پرداخته می شود.

در برنامه ریزی به زمان بندی مطالعه هر درس نیز توجه می شود به این صورت که ممکن است یک منبع درسی از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار باشد، زمان بیشتری جهت مطالعه می گذارند.

موسسه کنکور آسان است علاوه بر معرفی منابع مناسب کنکوری، به دانش آموزان برنامه ریزی تحصیلی نیز ارائه می کنند.

در برنامه ریزی ها با توجه به بودجه بندی و اهمیت دروس در کسب موفقیت عمل می کنند. تا انتهای مسیر موفقیت در کنکور در کنار دانش آموزان عزیز همانند یک راهنمای راه خواهند بود.

ارتباط با کنکور آسان است

برای ارتباط با موسسه کنکور آسان است با دفتر مرکزی تماس بگیرید:

دفتر مرکزی : ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰
مشاور ارشد : ۰۹۱۲۱۹۰۴۶۹۰

بهترین منابع آموزشی ویژه تست زنی کنکور را از سایت رسمی کنکور آسان است تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *