کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
وسایل مورد نیاز کنکور 1402

وسایل مورد نیاز کنکور ۱۴۰۲

وسایل ممنوع و مجاز دانش آموزان و داوطلبان کنکور یا به بیان بهتر وسایل مورد نیاز کنکور ۱۴۰۲ چه مواردی می باشد؟

کنکور ۱۴۰۲

اگر خود را برای شرکت در کنکور ۱۴۰۲، لازم است بدانید علاه بر مهارت های شرکت در آزمون و تست زنی فراهم کردن برخی وسایل شب قبل از آزمون نیز اهمیت بالایی دارد. بدین صورت در روز آزمون نگرانی بابت این ها ندارید. در ادامه این مقاله وسایل مورد نیاز کنکور ۱۴۰۲ را شرح می دهیم.

دانش آموزان بایستی از فهرست وسایل مجاز و مورد نیاز جلسه کنکور آگاه باشند. اطلاع داشتن از این وسایل، سبب افزایش تمرکز و آرامش داوطلب می گردد.

با توجه به اهمیت دانستن این نکات علاوه بر داشتن اطلاعات کامل از کنکور دی ماه، در ادامه ی این مقاله در مورد مدارک و امکاناتی که احتیاج داریم صحبت خواهیم کرد.

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲

معاون امور آزمون های سازمان سنجش: نوبت اول کنکور کنکور ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دوم کنکور در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

جزییات برگزاری کنکور نوبت اول (کنکور دی ماه):

علوم تجربی: ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۹/۱۰/۱۴۰۱

انسانی: ۸ صبح روز جمعه ۳۰/۱۰/۱۴۰۱

کنکور ریاضی: ۸ صبح روز جمعه ۳۰/۱۰/۱۴۰۱

هنر: ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ۳۰/۱۰/۱۴۰۱

زبان: ۱۴:۳۰ بعد از ظهر پنجشنبه ۲۹/۱۰/۱۴۰۱

انتشار کارت ورود به جلسه مهمتری وسایل مورد نیاز کنکور ۱۴۰۲ دی ماه

مهمترین مدرک مورد نیاز جلسه کنکور، کارت ورود به جلسه است. کارت های شرکت در کنکور سراسری همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز شنبه ۲۴ دی ماه لغایت چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش بارگذاری می شود.

وسایل مورد نیاز کنکور ۱۴۰۲

۱. پرینت کارت ورود به جلسه آزمون

۲. برای این‌که کارت آزمون خود را به لباس‌تان متصل کنید، نیاز به یک سنجاق قفلی خواهید داشت.

۳. کارت ملی یا شناسنامه عکس دار

۴. سه عدد ماسک همراه داشته باشید. استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری می‌تواند بسیار موثر باشد، به‌همین دلیل در روز کنکور چند ماسک مناسب همراه خود داشته‌باشد. سعی کنید ماسکی انتخاب کنید که قبلا از آن استفاده کرده باشید و با آن کاملا راحت باشید.

۵. مواد ضد عفونی کوچک که حمل و نقل آسان و جا گیری کمی داشته باشد.

۶. دستمال کاغذی و یا پارچه ای که به دلایل مختلف مانند کثیف شدن دست‌ها، آبریزش بینی، تعریق صورت و دست‌ها و … نیاز می شود.

۷. تغذیه مناسب برای جلوگیری از افت قند خون، پیشنهاد می شود خرما، کشمش و … همرا خود داشته باشید.

۸. آب نوشیدنی نیز همراه داشته باشید. البته که این مورد روز آزمون توزیع می شود. اگر شربت و آبمیوه ی انرژی زا هم به همراه داشته باشید که بهتر هم هست.

۹. جهت مدیریت زمان، ساعت بسیار لازم و مهم است. اگر عادت به بستن ساعت مچی ندارید آن را باز کرده و کنار خودتان قرار دهید.

۱۰. حتما سعی کنید دو سه عدد مداد مشکی نرم به همرا هداشته باشید. تا در صورت شکستن نوک مداد آن را جابه جا کرده و به پاسخگویی خود ادامه دهید. مدادی را انتخاب کنید که قبلا از آن استفاده کرده باشید.

۱۱. تراش تیز و مناسب برای سریعتر انجام دادن فرآیند تراش کردن.

۱۲. بسیار مهم است از پاک کنی در جلسه ی کنکور استفاده کنید که قبلا از کیفیت آن مطلع بوده باشید. پاک کن نباید خشک باشد که پاسخنامه را پاره کند و یا صفحه پاسخبرگ را رنگی نکند.

۱۳. پلاستیک شفاف برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و قابل دیده شدن.

۱۴. قبل از ساعت ۷:۳۰ دقیقه در محل آزمون حاضر شویم.

منابع موسسه کنکور آسان است برای کنکور ۱۴۰۲ و کنکور ۱۴۰۳

موسسه کنکور آسان است، اولین موسسه کنکوری که با تدریس منابع به صورت لوح فشرده در ایران اقدام به آموزش و تدریس مفاهیم کرده است. با بهره گیری و همکاری بهترین اساتید کشوری، سعی به تولید محتوی برای کنکور محتوایی و همچنین دروس امتحان نهایی و کسب نمرات درخشان در آزمون ها کرده است.

در راستای عدالت آموزشی امکان تهیه منابع برای تمامی دانش آموزان با هر سطحی (متوسط و ضعیف)، در هر جای ایران به سهولت قابل تهیه و استفاده می باشد.

در کنار منابع آموزشی، اقدام به برنامه ریزی راهبردی و شخصی سازی شده به همراه مشاوره ی تحصیلی و آموزش تکنیک ها و نکات مورد نیاز هنگام مطالعه و شرکت در آزمون و مهارت های شرکت در امتحان را در اختیار داوطلبان و دانش آموزان می گذارد.

برای تهیه منابع موسسه کنکور آسان است کافیست با دفتر مرکزی موسسه تماس بگیرید:

دفتر مرکزی : ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰
مشاور ارشد : ۰۹۱۲۱۹۰۴۶۹۰

منابع آموزشی موسسه کنکور آسان است، با تدریس های مفهومی و تستی، یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی برای کنکور و معدل سازی است. با تهیه منابع موسسه کنکور آسان است شما می توانید از مشاوره های تحصیلی نیز استفاده کنید.

بهترین منابع آموزشی ویژه تست زنی کنکور را از سایت رسمی کنکور آسان است تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *