کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
منابع امتحانات نهایی یازدهم ریاضی

منابع امتحانات نهایی یازدهم ریاضی

با تغییرات جدیدی که در کنکور سراسری ایجاد شد، امتحانات نهایی هم تغییراتی داشت و علاوه بر نهایی بودن کلیه امتحانات کلیه دروس سال دوازدهم، دو درس حسابان و عربی سال یازدهم ریاضی نیز نهایی برگزار خواهد شد. منظور از امتحان نهایی یعنی سوالات در سراسر کشور مانند هم بوده و در یک ساعت و تاریخ معین برگزار خواهد شد. در این نوشته به معرفی بهترین منابع امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ یازدهم ریاضی برای دروس حسابان و عربی در کنکور آسان است میپردازیم، با ما همراه باشید.

تاثیر معدل نهایی در کنکور

از شهریور ماه ۱۴۰۲ تغییرات اساسی و گسترده ای برای کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که یکی از مهم ترین آن ها:

۱_ قانون تاثیر قطعی معدل بر نتیجه کنکور هر داوطلب

۲_ افزایش تاثیر معدل به صورت پلکانی تا ۶۰ درصد، یعنی تاثیر معدل برای کنکور ۱۴۰۲ به صورت ۴۰ درصد قطعی و تاثیر مستقیم بر اساس نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم ۱۴۰۱ و تاثیر معدل برای کنکور ۱۴۰۳ به صورت قطعی و تاثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم ۴۰ درصد و سال یازدهم ۱۰ درصد و تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ به صورت ۴۰ درصد قطعی بر اساس امتحانات نهایی سال دوازدهم، ۱۰ درصد امتحانات نهایی سال یازدهم و ۱۰ درصد برای سال دهم اختصاص یافته است.

برنامه امتحانات نهایی یازدهم ریاضی خرداد ۱۴۰۲

تاریخ و روزعنوان درس
۱۴۰۲/۳/۸حسابان
۱۴۰۲/۳/۱۰عربی زبان قرآن

ساعت شروع امتحانات نهایی یازدهم ریاضی ۱۴۰۲

فرآیندزمان
ورود دانش آموزان به محوطه حوزهساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح
ورود به سالن برگزاری آزمون با کنترل حفاظت آزمونساعت ۷:۱۵ تا ۷:۴۰ صبح
بسته شدن درب آزمونساعت ۷:۴۰ صبح
پخش فایل صوتی قرائت قرآن و نکات مربوط به مقررات آزمون و توصیه مشاوره ایساعت ۷:۴۵ صبح
شروع آزمونساعت ۸ صبح

منابع امتحانات نهایی یازدهم ریاضی

همان طور که گفته شد امتحانات دروس عربی و حسابان یازدهم ریاضی به صورت نهایی (سراسری) برگزار خواهد شد.

منبع اصلی برای امتحانات نهایی یازدهم ریاضی که توسط آموزش و پرورش اعلام شده است شامل کتاب های درسی است اما یادگیری درس حسابان به دلیل محاسباتی بودن نیازمند یک آموزش حرفه ای و اصولی است تا دانش آموزان به خوبی مطالب را یاد بگیرند.

در حالیکه دانش آموزان بسیاری عدم یادگیری درست و صحیح درس حسابان را در مدرسه گزارش می کنند. به همین دلیل برای موفقیت در امتحان نهایی حسابان یازدهم به یک منبع آموزش کاملا مفهومی و اصولی نیاز دارند.

درس زبان عربی نیز به دلیل بیگانه بودن آن، به طور کلی مطالعه و یادگیری آن برای دانش آموزان دشوار تلقی می شود و یادگیری و تسلط بر مطالب درس عربی، نیازمند آموزش اصولی و تمرین و تکرار می باشد.

با توجه به بازه زمانی باقی مانده دانش آموزان یازدهم ریاضی برای کسب نمره کامل در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ به منابعی نیاز دارند که در کمترین زمان ممکن مباحث دروس را به آن ها به طور کامل و اصولی آموزش دهد.

منابع امتحانات نهایی یازدهم ریاضی کنکور آسان است

کنکور آسان است با در نظر داشتن اهمیت نمرات امتحانات نهایی در آینده تحصیلی دانش آموزان و یادگیری مفهومی و محتوایی دروس، منابع آموزش دروس امتحانات نهایی یازدهم تجربی که شامل دروس حسابان و عربی می شود را با تدریس بهترین اساتید کشور در قالب دی وی دی همراه با جزوه ارائه کرده است.

عربی یازدهم کنکور آسان است

عربی یازدهم تجربی کنکور آسان است توسط استاد سعید جوکار، مدرس با تجربه و توانمند کنکور آسان است به شیوه کاملا مفهومی و بر اساس کتاب درسی برای موفقیت در امتحان نهایی عربی یازدهم ارائه شده است.

حسابان یازدهم ریاضی کنکور آسان است

ریاضی یازدهم ریاضی کنکور آسان است توسط اولین استاد مدرس ریاضی به شیوه محتوایی کشور، مهندس سامان مطلبی تدریس شده است و دانش آموزان با مطالعه تدریس های استاد مطلبی به راحتی می توانند نمره کامل در امتحانات نهایی کسب کنند.

خرید منابع امتحان نهایی یازدهم ریاضی کنکور آسان است

برای خرید منابع امتحان نهایی یازدهم ریای برای دروس حسابان و عربی کنکور آسان است از طریق یکی از ۳ روش زیر می توانید اقدام کنید:

۱_ خرید از اپلیکیشن کنکور آسان است

۲_ خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

۳_ تماس با شماره ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و دریافت مشاوره جهت خرید منابع امتحان نهایی یازدهم ریاضی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *