کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
منابع امتحانات نهایی دوازدهم تجربی

منابع امتحانات نهایی دوازدهم تجربی

با مشخص شدن برنامه امتحانات نهایی و بارم بندی دروس سال دوازدهم خرداد ۱۴۰۲ رشته تجربی، دانش آموزان دوازدهم تجربی می توانند با تهیه بهترین منابع امتحانات نهایی و برنامه ریزی برای امتحانات نهایی، نمرات بالایی را در امتحانات خود کسب کنند. در این نوشته به معرفی بهترین منابع امتحانات نهایی رشته تجربی خرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

تاثیر معدل نهایی در کنکور

از شهریور ماه ۱۴۰۲ تغییرات اساسی و گسترده ای برای کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که یکی از مهم ترین آن ها:

۱_ قانون تاثیر قطعی معدل بر نتیجه کنکور هر داوطلب

۲_ افزایش تاثیر معدل به صورت پلکانی تا ۶۰ درصد، یعنی تاثیر معدل برای کنکور ۱۴۰۲ به صورت ۴۰ درصد قطعی و تاثیر مستقیم بر اساس نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم ۱۴۰۱ و تاثیر معدل برای کنکور ۱۴۰۳ به صورت قطعی و تاثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم ۴۰ درصد و سال یازدهم ۱۰ درصد و تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ به صورت ۴۰ درصد قطعی بر اساس امتحانات نهایی سال دوازدهم، ۱۰ درصد امتحانات نهایی سال یازدهم و ۱۰ درصد برای سال دهم اختصاص یافته است.

با توجه به اهمیت بالای نمرات دروس نهایی سال دوازدهم هر دانش آموز بر نتیجه کنکور فرد، شناخت بهترین منابع برای یادگیری مباحث به صورت مفهومی و برنامه ریزی برای مطالعه آن ها در بازه زمانی باقی مانده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

برنامه امتحان نهایی دوازدهم تجربی خرداد ۱۴۰۲

برنامه امتحانات نهایی رشته تجربی ۱۴۰۲ سال دوازدهم در جدول زیر آورده شده است:

تاریخ و روزعنوان درس
یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۳۱تعلیمات دینی ۳ (دینی،اخلاق و قرآن) و ادیان الهی (۳) – اقلیت های دینی
سه شنبه ۱۴۰۲/۳/۲فیزیک
پنج شنبه ۱۴۰۲/۳/۴فارسی
یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۷ریاضی
سه شنبه ۱۴۰۲/۳/۹زبان انگلیسی
پنج شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۱شیمی
سه شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۶زیست شناسی
پنج شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۸سلامت و بهداشت
یک شنبه ۱۴۰۲/۳/۲۱زمین شناسی
سه شنبه ۱۴۰۲/۳/۲۳عربی زبان قرآن
پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۲۵علوم اجتماعی

منابع امتحانات نهایی دوازدهم تجربی ۱۴۰۲

دانش آموزان سال دوازدهم، برای یادگیری مفاهیم دروس در بازه زمانی باقی مانده، به منبعی نیاز دارند که در کمترین زمان ممکن ضعف های درسی دانش آموز را برطرف کرده و دانش آموز بر کلیه مباحث تسلط کامل و کافی برای کسب نمره کامل داشته باشد.

کنکور آسان است با در نظر داشتن اهمیت تاثیر نمرات امتحانات نهایی بر کنکور و آینده تحصیلی دانش آموزان، منابع آموزش مفهومی با تدریس بهترین اساتید کشور در قالب لوح های فشرده (دی وی دی) همراه با جزوه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و افزایش میزان یادگیری در کمترین زمان ممکن تولید و ارائه کرده است و دانش آموزان سال دوازدهم رشته تجربی می توانند بر اساس دروسی که در آن ها ضعف داشته و نیاز به یادگیری اساسی دارند درس مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بهترین منبع امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی

درس ریاضی، درس کاملا محاسباتی رشته تجربی محسوب می شود و جزو دروسی است که دانش آموزان رشته تجربی علاقه چندانی به آن نداشته و معمولا ضعف آموزشی این درس منجر به کسب نمرات نسبتا پایینی می شود.

در حالیکه اگر درس ریاضی با شیوه درست و به خوبی توسط استاد با تجربه و متخصص تدریس شود، دانش آموزان نه تنها به درس ریاضی علاقه مند می شوند بلکه راحت ترین درس برای آن ها محسوب می شود اگر به خوبی آموزش داده شود.

بهترین منبع امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی در کنکور آسان است با تدریس مهندس سامان مطلبی به شیوه کاملا مفهومی و محتوایی تدریس و ارائه شده است و بهترین منبع برای دانش آموزانی است که در درس ریاضی ضعف یادگیری داشته و یا دبیر ریاضی مباحث ریاضی را به خوبی تدریس نکرده باشد.

بهترین منبع امتحان نهایی زیست دوازدهم تجربی

درس زیست مهم ترین و تاثیر گذار ترین درس در امتحانات نهایی و کنکور برای دانش آموزان رشته تجربی محسوب می شود.

زیست شناسی باید به صورت ترکیبی و کاملا مفهومی آموز داده شود تا دانش آموزان بتوانند به سوالات امتحانات نهایی پاسخ دهند.

استاد هادی وصالی مدرس زیست شناسی کنکور آسان است، درس زیست را با جدیدترین روش آموزشی به شیوه مفهومی-ترکیبی تدریس کرده است.

دانش آموزانی که در درس زیست شناسی مشکل یادگیری داشته و یا هدف کسب نمره ۲۰ در امتحان نهایی زیست دارند با تهیه این منبع به هدف اصلی خود دست خواهد یافت.

بهترین منبع امتحان نهایی شیمی دوازدهم تجربی

درس شیمی پس از درس زیست، مهم ترین درس مفهومی-محاسباتی رشته تجربی محسوب می شود.

مهندس عارف ربیعیان درس شیمی را به دو شیوه آموزش مفهومی و آموزش روش تست زنی در کنکور آسان است تدریس کرده است و داوطلبان با تهیه آموزش شیمی دوازدهم عارف ربیعیان و مطالعه دقیق آن می توانند در بازه زمانی باقی مانده به آسانی به نمره کامل در درس شیمی دست یابند.

بهترین منبع امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی

درس فیزیک برای دانش آموزان رشته تجربی مانند درس ریاضی بیشتر مطالب محاسباتی بوده و دانش آموزان برای یادگیری اصولی این درس به یک تدریس کامل و حرفه ای نیاز دارند.

مهندس امیر مسعودی فیزیک سال دوازدهم رشته تجربی را فصل به فصل به طور دقیق و کامل تدریس کرده اند و دانش آموزان می توانند هر فصلی که در یادگیری آن ضعف دارند همان را تهیه کنند.

بهترین منبع امتحان نهایی عربی دوازدهم

درس عربی در کنکور آسان است توسط استاد سعید جوکار، مدرس با سابقه و رتبه برتر کنکور انسانی تدریس شده است.

ساعت تدریس و شیوه تدریس استاد جوکار به صورتی است که دانش آموزان در مدت زمان خیلی کم، مفاهیم و مطالب را به خوبی یادگرفته و برای امتحان آماده می شوند.

بهترین منبع امتحان نهایی فارسی دوازدهم

درس ادبیات فارسی توسط استاد سیروس ستارنژاد به شیوه کامل مفهومی و بر اساس کتاب درسی تدریس می شود.

دانش آموزان با تهیه آموزش فارسی استاد ستارنژاد در کنکور آسان است، بر همه بخش های ادبیات فارسی از جمله قرابت، آرایه و … تسلط کافی پیدا می کنند.

بهترین منبع امتحان نهایی زبان دوازدهم

درس زبان انگلیسی در کنکور آسان است توسط استاد امیر دانش زاده به شیوه کاملا مفهومی آموزش شده است و دانش آموزانی که در درس زبان به دلیل بیگانه بودن این زبان ضعف دارند، بسیار کاربردی است.

بهترین منبع امتحان نهایی دینی دوازدهم

دین و زندگی دوازدهم در کنکور آسان است توسط استاد حسین احمدی به شیوه مفهومی هر ۱۰ درس تدریس شده است.

خرید بهترین منابع امتحانات نهایی رشته تجربی ۱۴۰۲

برای تهیه منابع امتحانات نهایی دوازدهم تجربی خرداد ۱۴۰۲ می توانید از یکی از ۳ روش زیر اقدام کنید:

۱_ خرید از اپلیکیشن کنکور آسان است

۲_ خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

۳_ تماس با شماره ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و دریافت مشاوره جهت خرید منابع امتحان نهایی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *