کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
منابع امتحانات نهایی دهم ریاضی

منابع امتحانات نهایی دهم ریاضی

با تغییرات جدیدی که در کنکور سراسری ایجاد شد، امتحانات نهایی هم تغییراتی داشت و علاوه بر نهایی بودن کلیه امتحانات کلیه دروس سال دوازدهم، دو درس فیزیک و فارسی دهم ریاضی نیز نهایی برگزار خواهد شد. منظور از امتحان نهایی یعنی سوالات در سراسر کشور مانند هم بوده و در یک ساعت و تاریخ معین برگزار خواهد شد. در این نوشته به معرفی بهترین منابع امتحانات نهایی دهم ریاضی خرداد ۱۴۰۲ برای دروس فیزیک و ادبیات در کنکور آسان است میپردازیم، با ما همراه باشید.

تاثیر معدل نهایی در کنکور

از شهریور ماه ۱۴۰۲ تغییرات اساسی و گسترده ای برای کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که یکی از مهم ترین آن ها:

۱_ قانون تاثیر قطعی معدل بر نتیجه کنکور هر داوطلب

۲_ افزایش تاثیر معدل به صورت پلکانی تا ۶۰ درصد، یعنی تاثیر معدل برای کنکور ۱۴۰۲ به صورت ۴۰ درصد قطعی و تاثیر مستقیم بر اساس نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم ۱۴۰۱ و تاثیر معدل برای کنکور ۱۴۰۳ به صورت قطعی و تاثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم ۴۰ درصد و سال یازدهم ۱۰ درصد و تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ به صورت ۴۰ درصد قطعی بر اساس امتحانات نهایی سال دوازدهم، ۱۰ درصد امتحانات نهایی سال یازدهم و ۱۰ درصد برای سال دهم اختصاص یافته است.

برنامه امتحانات نهایی دهم ریاضی خرداد ۱۴۰۲

تاریخ و روزعنوان درس
۱۴۰۲/۳/۱فارسی
۱۴۰۲/۳/۳فیزیک

ساعت شروع امتحانات نهایی دهم ریاضی خرداد ۱۴۰۲

فرآیندزمان
ورود دانش آموزان به محوطه حوزهساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح
ورود به سالن برگزاری آزمون با کنترل حفاظت آزمونساعت ۷:۱۵ تا ۷:۴۰ صبح
بسته شدن درب آزمونساعت ۷:۴۰ صبح
پخش فایل صوتی قرائت قرآن و نکات مربوط به مقررات آزمون و توصیه مشاوره ایساعت ۷:۴۵ صبح
شروع آزمونساعت ۸ صبح

منابع امتحانات نهایی دهم ریاضی خرداد ۱۴۰۲

همان طور که در جدول بالا درج شده است، امتحانات دروس ادبیات فارسی و فیزیک دهم ریاضی به صورت نهایی برگزار خواهد شد یعنی در سراسر کشور، دانش آموزان دهم ریاضی در تاریخ اعلام شده در امتحان شرکت خواهد کرد. منابع امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ دهم ریاضی که توسط آموزش و پرورش اعلام شده است، کتاب های درسی است اما دانش آموزان ممکن است به دلایل مختلف دروس فیزیک و فارسی را به خوبی در مدرسه یاد نگرفته و ضعف های یادگیری داشته باشند.

در چنین شرایطی بهترین راه برای دانش آموزان دهم تجربی که نمره دو درس امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۲ آن ها در نتیجه کنکور آن ها تاثیر دارد، تهیه بهترین منابع آموزش فیزیک و ادبیات دهم به صورت مفهومی و محتوایی است.

بهترین منبع امتحان نهایی ادبیات دهم ریاضی خرداد ۱۴۰۲

آموزش ادبیات فارسی دهم در کنکور آسان است توسط استاد سیروس ستارنژاد ارائه شده است. شیوه تدریس ایشان در دی وی دی های آموزش ادبیات دهم به صورتی است که کلیه مباحث درس ادبیات از جمله قرابت، آرایه، معانی و … را به طور کامل و بر اساس کتاب درسی تدریس می کنند و بهترین گزینه برای دانش آموزانی است که در درس ادبیات فارسی ضعف دارند و می خواهند نمره کامل را در امتحانات نهایی کسب کنند.

بهترین منبع امتحان نهایی فیزیک دهم ریاضی خرداد ۱۴۰۲

آموزش فیزیک دهم ریاضی در کنکور آسان است توسط استاد سامان مطلبی تدریس شده است. شیوه تدریس استاد مطلبی به صورتی است که دانش آموزان اگر مطلبی از درس را بلد نباشند و یاد نگرفته باشند با تماشای تدریس فیزیک مطلبی در کمترین زمان ممکن می توانند یاد گرفته و به نمرات بالا دست یابند.

خرید منابع امتحان نهایی دهم ریاضی کنکور آسان است

برای خرید منابع امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ دهم ریاضی کنکور آسان است از یکی از سه روش ریز می توانید اقدام کنید:

۱_ خرید از اپلیکیشن کنکور آسان است

۲_ خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

۳_ تماس با شماره ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و دریافت مشاوره جهت خرید منابع امتحان نهایی دهم ریاضی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *