کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
دی وی دی های کنکور آسان است خوبه ؟

دی وی دی های کنکور آسان است خوبه ؟

کنکور آسان است یکی از شناخته شده ترین موسسات کنکوری در زمینه تولید محتوای آموزشی است.
با توجه به افزایش سطح دشواری سوالات کنکور در سال های اخیر، والدین نگرانی های زیادی در رابطه با عملکرد و نتایج داوطلبان کنکوری خود دارند.

با توجه به این موضوع و سوالات زیادی که ذهن والدین را مشغول کرده است در این مقاله قصد داریم تا درباره محتوا و کیفیت دی وی دی های کنکور آسان است توضیح دهیم.

دی وی دی های کنکور آسان است خوبه ؟

کنکور آسان است از سال ۱۳۷۳ اقدام به تولید محتوای آموزشی در زمینه دروس کنکوری کرده است و با هدف ارتقا سطح دانش و توانمدی های شما داوطلبان کنکوری در این سال به فعالیت خود ادامه داده است.

این موسسه هم چنین اولین موسسه ای است که مجوز نشر لوح های فشرده آموزشی را دریافت کرد تا شما داوطلبان کنکوری پس از سال ها روش مطالعه خود را تغییر دهید.

دی وی دی های کنکور آسان است شامل محتوای آموزشی همه دروس عمومی و اختصاصی هر سه رشته تجربی – ریاضی و انسانی است و همه شما داطلبان این رشته می توانید از محتوای آموزشی این دی وی دی های بهره مند شوید.

محصولات کنکور آسان است دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر یک از شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می توانید متناسب با سطح تحصیلی خود یکی از این مجموعه ها را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین خدماتی که کنکور آسان است برای شما دانش آموزان در نظر دارد مشاور و برنامه ریزی رایگان پس از خرید محصولات متناسب با شرایط شماست.
مشاوره و برنامه ریزی یکی از مهم ترین ویژگی های خدمات این موسسه است که سبب ایجاد تفاوت اساسی میان دانش آموزان این موسسه با سایر موسسات کنکوری می شود.

همان طور که پیش از این اشاره کردیم سال به سال سطح دشواری سوالات کنکور افزایش می یابد و در کنار آن نیز تنوع منابع کمک آموزشی نیز هر سال بیشتر می شود. انتخاب منابع کمک آموزشی مناسب با سطح تحصیلی شما یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید بازه زمانی باقی مانده تا کنکور خود انجام دهید.

به عنوان یک دانش آموز و داوطلب کنکوری سعی کنید در کنار کتاب درسی که منبع اصلی شما برای کنکور است از یک منبع کمک آموزشی جامع و کامل که آموزش تمام نکات کنکوری را در برداشته باشد کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که تعدد منابع کمک آموزشی سبب سردرگمی و هم چنین اتلاف وقت شما می شود

درصد رضایتمندی داوطلبان و والدین آن ها در سال های اخیر از عملکرد موسسه کنکور آسان است در زمینه تولید محتوای آموزشی و هم چنین نحوه برنامه ریزی و مشاوره به بالاترین سطح خود رسیده است زیرا کنکور آسان است در این سال ها با هدف افزایش کیفیت منابع همگام با سطح دشواری سوالات کنکور سراسری سعی کرده دانش آموزان را در این مسیر سخت همراهی کند.

مزایای دی وی دی های کنکور آسان است

مزایای دی وی دی های کنکور آسان است
دسترسی به تدریس برترین اساتید کنکور در کشور در بالاترین سطح از کیفیت و کمترین هزینه
دسترسی به بهترین و برترین تدریس های کنکوری برای همه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در هر نقط از کشور
مشاهده چندین باره مباحثی که در آن دچار ضعف هستید
دسترسی آسان در هر زمان به تدریس های برترین اساتید کنکوری
آموزش صفر تا صد مباحث کنکوری بالاتر از سطح کتاب های درسی و مطابق با سطح سوالات آزمون سراسری
عدم اتلاف زمان جهت رفت و آمد به کلاس های حضوری کنکوری و استفاده از این زمان ها جهت افزایش سطح دانش با تکیه بر محتوای دی وی دی های آموزشی
بهره مندی از برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی توسط مشاورین رتبه های برتر

اساتید کنکور آسان است

دی وی دی های کنکور آسان است تدریس برترین اساتید کنکوری است که هریک دارای رزومه بسیار درخشانی در این زمینه هستند.
در ادامه با اساتید موسسه کنکور آسان است آشنا شوید :

خرید دی وی دی های کنکور آسان است

برای خریدی دی وی دی های کنکور آسان است می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید تا با دریافت دی وی دی های اورجینال این موسسه خریدی مطمئن را تجربه کنید :

دفتر مرکزی : ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰
مشاور ارشد : ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *