کنکور آسان است
55756500 021
4690 196 0912
دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ تیرماه

داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ برای ورود به جلسه آزمون، باید کارتی با محتوای مشخصات فردی، نوع سهیمه، معدل کتبی، شماره صندلی و شماره پرونده همراه خود داشته باشند. داوطلبان کارت ورود به جلسه کنکور آزمایشی مورد نظر خود را که هر سال در یک بازه زمانی مشخص سازمان سنجش مشخص می کند می توانند دریافت کنند. در این نوشته به توضیح نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت دوم (تیرماه) می پردازیم، با ما همراه باشید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

معمولا یک هفته پیش از تاریخ برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش از انتشار کارت ورود به جلسه کنکور خبر می دهد و در بازه زمانی اعلام شده داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با طی کردن مراحلی که در ادامه توضیح می دهیم کارت ورود به آزمون ۱۴۰۲ را دریافت کند.

داخل کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور سراسری، اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، نوع سهمیه، زمان و مکان انعقاد آزمون سراسری، نوع معلولیت، زبان خارجی و دین متقاضی درج می گردد و همراه داشتن آن، برای داوطلبان اجباری است.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

۱_ ورود به سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

۲_ ورود به قسمت سراسری سایت سنجش ، در سمت راست سایت

۳_ کلیک روی لینک “دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۱۴۰۲

۴_ انتخاب یکی از چهار روش عنوان شده برای دریافت کارت

۵_ وارد کردن اطلاعات فردی و داوطلبی

۶_ مطالعه اطلاعات روی کارت و اطمینان از صحت و درستی اطلاعات

۷_ دریافت و تهیه نسخه چاپی (پرینت) کارت ورود به جلسه

در صورتی که اطلاعات درج شده در کارت، با اطلاعات فردی داوطلب مغایرت داشته باشد، امکان شرکت در آزمون وجود ندارد، به همین دلیل سایت سازمان سنجش، برای داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود را ایجاد کرده است.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

برای ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ از دو روش می توانید اقدام نمائید:

۱_ از طریق سایت سازمان سنجش و ویرایش اطلاعات ثبت نامی.

۲_ مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری و آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی که آدرس آن ها از طریق سایت سنجش، به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

توجه داشته باشید مراحل گفته شده برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ برای داوطلبان گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان یکسان بوده و داوطلبانی که در دو آزمون ثبت نام کرده اند (یک گروه نظری همراه با کنکور هنر یا زبان) باید برای هر کدام به صورت جداگانه اقدام نمایند.

در صورتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه به کافی نت مراجعه کردید و یا ثبت نامتان را فرد دیگری انجام داد، حتما مشخصات فردی و اعداد مربوط به کد ملی و … را توجه داشته باشید در مرحله ویرایش به درستی ئارد شود چرا که ویرایش کارت ورود به جلسه یکبار انجام می شود و چنانچه اشتباه وارد شود جلسه کنکور را از دست می دهید.

حرف آخر

پیش از ورود به جلسه آزمون از همراه داشتن کارت ورود به جلسه، مداد روان، پاک کن، تغذیه با حجم کم اطمینان حاصل کرده و برای کنترل استرس و افزایش تمرکز دو ساعت پیش از زمان آزمون بیدار شده و صبحانه کامل بخورید.

از خوردن غذاهای پر چرب و یا شیر که حالت های خواب آلودگی در بدن ایجاد می کند خودداری کنید.

با آرزوی موفقیت دانش آموزان عزیز، پیروز و سربلند باشید.

مطالب مرتبط
لیست رشته های بدون کنکور ۱۴۰۲
سهمیه های کنکور ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *